ponedeljek, 29. december 2008

Let's went!






Okay. Nastop je izpadu še kr dobr, če odštejemo rahle tehnične zaplete.
Pravzaprav se mi je v celem slabem tednu zgodil že tok novga, da sm na to že kr mal pozabla. In ja, zmagala sem =). Pravzaprav verjetno potemtakem celotni 4.f.
In potem je bil Božič, večerja, darilca, polnočnica itd itd. A morem omenjat da je blo čarobno? Za take dni itak, ne da ne najdem, ampak ni ustrezno bogatih besed, da bi to vzdušje opisale.
In potem sem izvedela, da se 25. začne božični tečaj... Uf, takrat še slutila nisem kaj me čaka:D
In potem je moj vsak dan potekal na Rogli. Če potegnem črto je blo super, ampak prekleto mučno.
Dobila sem skupinico treh nadebudnih malih bordarčkov (10, 10 in 13 let), zadnji dan sem jih imela 5. Pravzaprav je blo 5 dni po 6 ur neprestano na snegu kr velik napor, pa če prištejemo tu in tam še rahlo neuboganje... :S Ampak je šlo. Čeprav zdej ležim z vročino in tistoč "vozlji" v ramah, da modrih kolen sploh ne omenjam, je blo carsk, bi rekl tamali. In prav to, da so užival in mi nakoncu sami od sebe povedal, da so se naučil super bordat, da vajice konec koncev niso ble "brez veze" :D , mi je dalo zagona.
Šport je zakon!

3 komentarji:

J pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

iiijjjee ursika kak lepo...cestitam za zmago!!!!no uzivi do jutr pol pa zafestamo da bos mela kej za pisat***

J pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.