četrtek, 9. april 2009

Books, books, plenty of it...

Tako.
Pa smo prišli !že skoraj! do konca. Niti ne toliko moja pedantnost, kot preprosta sila nujnosti, me je prisilila, da že končno uredim stare zvezke, knjige. Ne da prej niso bili, oh seveda, prav lepo so bili pospravljeni v notranjosti knjižne mize. Ampak sedaj je nastopil čas, da zmečem osnovnošolske zvezke v smeti, knjige prodam, in naselim nove, za maturo, fax...

Ne morem verjet kaj vse sem "šparala"! :D Da ne omenjam starih dnevnikov, ob katerih sem se do solz nasmejala, pa vseeno kakšno potočila tudi od žalosti same. Seveda sem našla kup starih pesmi, mojih in znanih, tako da me je še to recitiranje naglas (bila sem namreč sama doma), zamotilo za dobri dve uri. =) "Končno!", bi rekla Patricija, ki me skrbno opominja, da je prišel čas, ko se moram skrbno potopiti v raziskovanje težje književnosti, jo predelat in izbrati dela, katera bom predstavila na sprejemnem izpitu na Akademiji za glasbo, radio, film in telvizijo.

Pa veselo na delo, bi rekli temu... Čeprav je recitacija kot taka, meni všečna, ne delo...

2 komentarji:

manca pravi ...

nujno nujno se mormo enkrat dobit pa preletet al pa kr prebrat un najin zvežčič :D
u petek sma na busu s tadejom užgala debato u unih najnih pismih... smeha je blo preveč :D
<3

Ursha pravi ...

Definitivno preveč govorimo.. Bom rekla spet tisto oguljeno "ni cajta", sam obe vema d u tem trenutku pa drži :D
Can't wait 4 the summer.. Čevapčič & pleskavica ;)